Spring Tid, Spring

Så sitter man här igen, efter två koppar té. Hängt tvätt har jag också hunnit göra.

Jao, 9 månader har passerat med några extra dagar och oktober är snart till ända. Lajbans, ser fram emot November, då är det dags för julklappsköp och dylikt! Sen är det väl dags att göra allt det som man inte haft tid att göra än med. Finns ju en del.

Lugn vecka här. Pojkarna var och lekte med Anna på måndagen. Vi allesammans åkte också till 100 Acre Wood i Melrose på tisdagen, bilder finns nedan. Det var trevligt. Vi har haft det rätt kallt med här och idag regnar det lite trevligt.
Bakade chokolade bollar igår. Idag ska vi till a soft play area in Lauder, har inte varit där för det går inga bussar dit vad jag vet. Åker med Georgina och Tallulah, G gillade förresten marabou mjölkchokladen hon fick, härligt ytterligare en konverterad.

Ah, det här är ju inte ett dugg intressant. För det händer inte myeckt intressant, rutiner ni vet. Gjorde inte mycket förra helgen heller, satt och målade hela lördagen och åkte till Selkirk på söndagen. Så det är hemskt lugnt. Samtidigt så försöker jag spara en del med inför nov, dec nu så jag är väl lite begränsad.
Väntar på när L får reda på när hennes päron kommer så jag kan köpa flygbiljett nu snart. Får se här vilken dag man trillar tillbaka till Sverige igen. Har förövrigt var rätt glad den här veckan, trött och nu även förkyld.

Får se hur helgen blir, ser ut som att vi åker någonstans på söndag (ska inte vara i Selkirk då), så isf tänker jag spendera den här lördagen med papper och akvarell igen. Man måste ju bli lite seriös nu ju.
Jag har en plan, men den är hemlig. Typ. Knappt.

Ja, nu börjar det närma sig slutet här, lite drygt två månader kvar eller nåt och har väl en del att pyssla med. Fan jag måste ut snart känner jag.

Himalaja också. Jag tänker på er finmänniskor. Hela tiden.

Såg förresten The Untouchables, mycket bra, men vad kan jag säga, Sean Connery liksom.

Jag stod för maten igår, baconpasta sås. Helt ok. Fast jag är grymt sugen på nån kycklinggryta med ris. Ska nog sno nån dag nästa vecka.

Känns som att jag skriver bara för att skriva nu, var det något jag skulle säga? Struntsamma.
Vi hörs när vi hörs, cherios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0