Thirdphotodisco

Här är lite pics från Selkirk, 31 okt.



Från i måndags, 1 november. Heyhey.

Jag, P och A körde runt lite i det fina höstvädret. Vi åkte för att titta på Wallace monument, ett av typ 12 i hela Scotland. Maffigt. Och sjukt fint. Jag fick nästan happinessoverload av knata runt bland prasslande löv under röda, gröna och gula trädkronor. Alltså, det är något vist med träd.




Well hello Sir Wallace






Så ja. Jag orkar inte dra vad som varit. Eller jo, lite grann. Vi vart på biblioteket igår.

Så ja. Onsdag idag, snart helg igen, galetgalet! På fredag blir det firande av 5 November. Remember remember the fifth of november.

Så det blir bonfire och fyrverkerier på fredagen då och på lördag blir det partyparty hemma hos Adele med ännu fler rakets + utgång efteråt. Jag är rätt festesugen.
Ska blir skitskoja iaf.

Sen är det ju inte långt tills min mamma kommer och hälsar på!

Igår skickade jag iväg min ansöka till komvux med, ska bara skicka in betygen så hoppas jag att det går vägen. Sen blir det två kurser på distans också förhoppningsvis.

Sen har jag ju två tattoo beställningar. Sanna, jag kommer skicka dina bilder till dig så du kanske slänga en kik, jag gör det rätt separat dock typ med tassar och sådär, sen får du bilder i olika stadier med. Jag mailar foton på själva teckningen menar jag.

Så. Och lilla mamma ska ha gul ros med 5 fjärilar. Så fint.

Jag är fortfarande förbannat sugen på att skaffa en själv, men attans att det ska vara svårt att bestämma sig för något då. Gnu också!

Och ja, var det någon som såg att jag varit här i 290 dagar? Jag upptäckte det just och blev med ens lite häpen.
Nåja. Lev väl.
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0