Lite gott och blandat



Och såklart julbilden nr 2! :D


Fränt eller vadå? Jag har målat en grävling! Eller två. I like them. Jag ska nog tatuera in en grävling. Eller, a badger, menar jag ju. Kanske a panda, a rhinocerus (nej jag orkade verkligen inte kolla upp hur det där egentligen stavas just nu) and a badger, så där lite i en ring runt vristen. Nej, det är något med grävlingar. Fast det visste ju supertomten redan.
HAH Jocke, försök spöa mina grävlingar om du kan! Om du ens läser här.

Jaja. Det är väl så det ligger till just nu. Återkommer väl om lite drygt tvåhundra år eller så :)

Hejsvejsdärbortaiskogenutankottar,enbartsvamputanveck. äh. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0