PartiParti

Min lördag var helt fantastiskt bra. Fy bubblan vad roligt jag hade och mängder av nytt härligt folk träffade jag. Helt underbart. Och kärleksmumsen uppskattades mäkta mycket.
Adele's mamma hade inte räknat med det här kalaset över huvud taget och blev glatt överaskad, härlig  familj har Adele.

Slaggade över med och kom i säng runt 3 am nåt, sen steg vi upp halv nio med. Stekte i värmen, så bränd är man nu ja.

Nej men kort och gott var det asskoj, träffade massa nytt skoj folk, bland annat de Adele's polare som ska med till husvagnen nästa helg.
Sen har jag aldrig varit så bekvämt berusad tidigare, inte för att jag sysslar med sånt särskilt ofta, men det här gick strålande till. Ja, det var en hemskt händelserik fest iaf och det är för mycket att dra upp allt här.

Veckan har annars gått bra, på tisdagen joinade jag och Adele + barnen Georgina och Tallulah, deras trädgård är sjukt stor. Hade jag aldrig anat mig till.

På kursen har vi varit få den här veckan, bara tre i måndags och fem igår, men det är rätt ok ändå, blir lite mer koncentrerat då. Fick också tillbaka en uppgift igår och han sade "well done", inte jättemycket anmärkningar där inte. Så det är härligt. Förresten är det nog bara 6 lektioner kvar nu, ska försöka skriva så mycket som möjligt.

Och idag är planen att bestiga the Eildons med Paul, trevlige trädgårdsmästaren från Adele's party. Vädret blev ju bättre nu idag med, förresten så hade vi minst 27 grader i lördags :)

Imorgon åker lilla familjen till Italien och jag får strosa här hemma.

Pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0