Weee're goiiiing, THAT WAY !

Hej.

Min helg har varit awesome. Skitbra. Fredagkvällen hade jag lite för mig själv när övriga vart och hämtade P på tha airport. En lugn kväll här tror jag besätmt, lite Masterchef tror jag dessutom.

Lördagen var pyjamasdagen of desperation. Nejmen, förmiddagen spenderades ensam, lunchtid och folket var hemma igen. Runt 1 drog de vidare och lämnade mig i mitt eget sällskap. Sprang en runda på 32 min och fortsatte med mitt pyjamassysslade hela dagen/kvällen igenom.

Sunday then, nu började det hända grejer. For på en promenad med P + A, sjukt hur långt lilltjejen pallar gå.. Vi gick nämligen till Galashiels, en promenix på sisådär 3 h. It was absolutely wonderful. Fan vad jag älskar att bara vandra. Blir inte bättre än så, och vädret var överallt, helt olika hela tiden.

Idag liksom, hej hej 13 grader inomhus...
Skall åtgärdas med ELD.

Och jaa, lite annat har jag väl att förtälja...
Blir en smått småstressig vecka, för på onsdag flyger vi till Milano, kommer hem på måndag nästa vecka. DET ska bli skoj. Never been to Italybefore.

Sen, inte att förglömma, den 12 blir det kursstart för min del.

Ooch, my big adventure starts in June. För då får jag min semester. 10 dagar av sanslöst mycket spänning :) Och pictures, and walks and so on.

Och hälsa på får man gärna göra!

Härligt iaf att lilla familjen kommer i Juli, ser mäkta fram emot det :)
Fatta vad ball det kommer bli!

Och detsamma gäller Sanna, jag har vår helg rätt så bra ihopplanerad. Perfekt om du kommer den fredagen, är nog ledig då så jag väntar på dig på tha airport :)

Och favoritJosefin. Tänker på dig.

Ja, hade man varit flitig så hade det kryllat av bilder här, men ack, så är tyvärr inte fallet.

Annars då?
Jag är still happy, fortfarande smått fundersam. Jag har funnit att jag har en smått manisk tendens att planera på tok för mycket. Lite för mycket kontrollbehov är jag rädd. Försöker lista ut Vad jag ska göra När. Vilket skall prioriteras? Och nu menar jag inte kommande veckan, utan de närmsta fem åren. I NEED to know NOW.

Men så kan det gå.

Sköt er och om!

Cuddles


Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Lite dött på bloggen tycker jag. Vad händer? :P Vill ju veta hur du haft det i Milano o sånt ju! Uppdatering tack! Sen skulle jag vilja veta hur det ser ut när vi ska träffas i Malmö:) Hur e det tänkt?:) Pöss på dig<3

2010-04-12 @ 17:24:48
Postat av: Janni

Så Sanna, nu har jag äntligen uppdaterat lite :P

Ska försöka hålla i detta nu!

Mer info om malmö kommer via sms :)



Pöss tebaks! :) <3

2010-04-15 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0