SukieInTheGraveyard

Men säg inte att jag måste påminna er en gång till.. Belle and Sebastian. Så.

Hiya!

Ja vi måste ju börja någonstans, aight?

Min lilla text som jag skickade in till Inlingua har bekräftat mig en plats i nedannämnda kurs. Fan va nice! Så efter påsk blir det pluggaav!

CAE is an exam for advanced users of English. This exam is aimed at people who can use written and spoken English for most professional and social purposes. It is widely recognised for work or study purposes.

Annars är det askalas.
Jag och Adele är litelite panka så vi skjuter upp A in W till lite senare. Men det är lugnt!
I måndags vart vi iaf på caféet och lunchade med de små liven..

Och idag under förmiddagen hade jag och Adele + Rory en lugn tea/coffee/scone stund på caféet. Mysigt. Och för alla att notera och lära sig utav: Scone uttalas Skånn. Och nu har alla lärt sig något. Yey!

Och idag bombar jag med bilder till alla tokiga människor, kommer dock inte orka skriva när eller var dessa bilder är tagna, så ni får antingen gissa eller fråga. Men det är bilds från Edinburgh, Kelso, Tweed + att sjöhästen har jag allt gjort själv! Och förhoppningsvis finns den hos en glad person just nu :)

9 grader har vi idag, och det känns verkligen. Vinden är inte så tilltagen som igår.

På lördag blir det barnvakteri en stund på dagen, lugnt det. Och annars ser det rätt lugnt ut faktiskt. Hm, jag trodde att jag hade mer att skriva. Wrong?

Well well, Master chef tonight at least! Gosh, NO I'm not at all obsessed. But it's a good show ;)

Åhlright, I'll stop my gaggin, here ya goo.
n
Scott's vieuw-.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0