Friiday

Men icke braiday, för det pysslar de med i Sydafrika.

Hej hej, ser ni mätaren idag, 61 dagar! I'm stunned. Igår kom jag fram till hur hiskeligt lång tid detta är! Och om lite mer än en månad så kommer 100-strecket passeras.

Menmen. Idag kommer G+T över för att leka, tänkte blanda in lite chokladbollsbak, kan ju alltid vara skoj! Och det kommer att bli väldigt spännande. Det första Anna sade när hon kom ner var: "Tallulah is coming today! That is going to be so exciting!!" Hon är överexalterad. Roligt det! Alltså hon är en sån copycat har vi kommit fram till, igår sade hon till L något i stil med "Listen, and think!" Vilket pappa minsann brukar säga. Annars har jag hört frasen ett par gånger från en väldigt frustrerad liten tjej "Janni, are you not listening!?" Gosh.

Sade jag förresten att vi sett filmen In Bruges? Den var störthärlig. Och bra soundtrack med.

Och aaaaannars då. Jo det ska jag berätta.

Lite datum tänkte jag dra för er nuuu.

31 Mars - 5 April - In Milano!

12 April - Kursstart

30 April - 3 Maj - In Sweden!

7 - 10 Maj - Sanna :)

28 Maj - 2 Juni - Här är jag kattvakt när resten av familja är i Milano. Ska bli riktigt nice! SÅ OM NÅGON VILL HÄLSA PÅ HÄR SÅ GÅR DET BRA! JESSIKA???? Och Sanna, om du vill byta till den här helgen istället så går det med, så du vet :)

16 Juni - Kursslut

Och annars lallar jag runt i mina finfina springskor. Har inte använt dem ännu, men det kommer så småningom. Vill bara lära känna dem lite mer innan det blir alltför intimt med fotsvett och smuts + försent att lämna tillbaka dem om vi nu inte riktigt klickar.

Och jisses vad det inte är vindstilla idag, och inte igår heller. Och inte dagen före där.. Men 12 grader har vi haft i veckan, sådetså!

Helgen ser trevlig ut. Lite barnvakteri på lördag oooch på söndag blir det troligtvis Sterling Castle, yey!

Men nu vill jag inte prata med er mer. Och här är så förbannat tyst.

Hare gött! Hejs

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vill sjuuukt gärna komma och hälsa på , men jag har verkligen inga pengar :/ jag har knappt så jag själv klara mig. Så jag har räknat ut att till hösten kommer jag få sjuukt mycket , eller ja, jag kommer få mer pengar så då tänkte jag lägga det på en resa till dig snäckan <3

Hoppas det är okej och vi kan jue bestämma mer om dag och så sen när det närmar sig, vilken helg som passar dig och så :)

2010-03-20 @ 09:15:49
URL: http://zand3r.blogg.se/
Postat av: jannipanni

Åh, älskling, du är välkommen närhelst du önskar och har möjlighet! No worries :) <3

Ta hand om dig!

2010-03-21 @ 13:23:16
Postat av: Frida

Men ååååh. Jag åker till Dublin den 29 april, och missar ju din hemkomst till Sverige med en dag, haha! Men vi får lätt hälsa på varandra på någon ledig helg, det är ju trots allt inte särskilt långt mellan oss då. Saknar dig! <3

2010-03-21 @ 14:46:53
Postat av: Sannapanna

Hmm, det hade kanske passat bättre den helgen. Mamma o pappa e nämligen på möte i Stockholm den helgen vi planerat att jag ska komma. Så det e lite problem med Selma. Men jag ska prata lite med mina föräldrar:) Pöss på dig<3

2010-03-23 @ 11:03:45
Postat av: Sannapanna

Kollade precis upp flyg oxå. Det blir billigare om jag tar helgen den 28-31 maj. Men jag får se hur jag gör:) <3

2010-03-23 @ 11:09:03
Postat av: Janni

Okej Sanna, fundera över't så får vi la se :)



Frida: Eller hur, typiskt det! Ja för tusan, fixar vi lätt av! <3

2010-03-24 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0