Act Of The Apostle

Men hejsan igensan!

Haha, nu är man kvick i knutarna !

The weather is amazing! Och även lite vindigit idag.

Nej igår var det en underbar dag, jag och Anna var ute för det mesta. Tomato soup till kvällsmat och lite Masterchef innan läggdags ;)
Härligt!

Nej men, lite beslut fattades igår.
Kl 13.00 på fredag har jag en bokad tid för an assessment, test för att kolla mina engelska skills och sen utifrån det bestämma vilken grupp jag kommer tillhöra efter påsk. Och iom att daddy kommer hem redan ikväll! Så har jag hela dagen ledig imorrn i Edinburgh, men sen efter 5 pm nånting är det barnvakteri :)

Så just nu håller jag på att luska ut vilket café jag ska besöka imorrn, Chocolate soup? Eller ett Tea room... Hm, stora frågan. Nåja, det är nog min plan framöver, att börja recensera lite skotska caféer här ;)


Alltså, idag på väg hem från dagis efter ha lämnat Anna, så stöter jag på den där underbara lilla tanten igen som alltid är så glad och hälsar. Och idag var första dagen som vi båda var ensamma, så vi stannar och pratar lite, först om vädret och sen frågade hon om mig; hon vill lära känna människor runtomkring. Så underbart härlig, så idag lärde jag känna Betty en aning. Alltså efter att vi pratat klart så, ja, jag vara nära att börja böla av överlycklighet. Allt, nä, ni kan nog inte hajja hur bra allt känns alltså...

Sen är jag lite i dance mode. Men det är en annan historia.

Idag ska jag och Anna dra till Gala och sen möta upp L för lite indisk spis. Men det är senare. Ja det blev lite kort nu bara, tanken var att lägga upp lite pics idag också, men tiden försvann. Återkommer antingen imorrn eller senare ikväll.

Hajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0