Weekend Of Madness

Howdy!

Nu är det klaffat och klart för min och Sannapannas rejd genom Skottland! Alla hostels är bokade, tågbiljetter fixade och hennes flygstol är snart redo. Så nu är det bara att räkna ner. Yikes så kul det ska bli! Mitt första besok dessutom, ja, jag är rörd :')

Men hursom. Min vecka har varit göörbra. Fick lämnat in en writing asignment på onsdag men hinner dock inte skriva en ny till måndag. Lilla familjen kom, skönt att allt är som vanligt igen och jag och Anna hade en strålande dag igår, för att inte tala om varm. Närmare 23 grader och det stiger för var dag!

Nu håller jag på att packelipacka för halv 5 i eftermiddag trillar Adele förbi och hämtar upp mig. Där bär det av mot the Caravan. Ooh, som jag har sett fram emot detta! Så en galen helg i Berwick Upon Tweed med en galen skock brudar. Det ska bli intressant. Och att vi på lördagen kommer tränga ihop 10 tjejer i en liten husvagn, det bidrar (förhoppningsvis) bara till den goda stämningen! Såatteh, jag återkommer med fler detaljer om hur det gick så småningom, kommer tillbaka söndageftermiddag igen!

Sa jag att jag sprang igår? 37 min och jobbigt var det fan, de här kullarna är inte att leka med. Men det är dags att komma i form igen, så jag lägger av biscuits och sånt med. Så får det bli.

Så ja, 21 dagar till Sanna kommer, tre veckor! Fan vad lajbans vi ska ha! Förresten, vill du gå på en Ceililh lör den 26?? 8 £, hade varit sjukt skoj!

Jaja, det var allt för mig! Hare!

Och skriv mer brev! Vad ska jag göra av mitt brevpapper!!?

och lite pics på det med så blir alla glada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0