Sannapannanas slänger in ett litet gästinlägg

Sanna is in da house! Let me se all hands in the air!

Klockan är nu 01.01 här i underbara Skottland. Lite övertrött e man allt efter en dag med mycket promenixande :) Jag och favoritjannin tog en promenad på 3 timmar upp för the hills. Riktigt härlig runda med matsäck, sång och galenskaper. 

Har nu varit i skottland hos Jannipanni i 3 underbara dagar. Det har verkligen varit kalas! Har provat på skottsk folkdans. Och tro det eller ej men jag gillade det skarpt! Dans liksom? Vem skulle tro att sannapanna Söderman skulle gilla det? Men blev lite förälskad :) Har faktiskt blivit lite förälskad i hela Skottland, husen är fantastiska, naturen är fantastisk, och människorna är fantastiska. Har faktiskt kommit fram till att svenskar är ganska tråkiga. Här är det väldigt lättsamt. Och det gillar vi! Vi skulle verkligen behöva lite skottsk anda hemma i sverige.


Ska upp om ca 5 timmar för då börjar det stora äventyret. Kommer bli överball säger jag bara. Finnemang helt enkelt! Ser verkligen fram emot att se mer av underbara Skottland. Och vi ska ju för tusan åka Harry Potter tåget! Kan det bli mer awsome? Nej, nu ska jag kasta mig i säng. Får skriva ett längre gästinlägg i slutet av veckan när vi varit ute på vår balla trip ;) 

Så ha det fett o sånt!

Sannapannaanas


 


Kommentarer
Postat av: Karlsson

Åh vad mysigt det låter :)

Hoppas att resten av tiden blir lika bra! Då vill jag ha full update på vad som har hänt i Skottlandet! <3

2010-07-01 @ 12:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0