No Turning Back. Part 2

Hejhopp.

Igår vart en trevlig dag, promenad med Adele, och en tripp till parken med kidsen på eftermiddagen samt min nästsista lektion på kursen.
Mormin slog dessutom en pling och annonserade att jag fått hem brev från Glasgow police. They've found me camera! Så dit ringde jag idag och kom fram till att jag ska hämta den måndagen den 28, så Sannapanna, det blir att vi trillar förbi Glasgow innan vi slutligen hamnar i Fort William, men det tror jag inte gör något? :)

Idag var det strålande fint och varmt och allt det där. Jag och Adele gick på ytterligare en promenad innan vi hämtade våra barn på dagis. Hem för en snabb lunch, gick ju inte så bra då Anna var mindre samarbetsvillig. Inte tufft.
Med Adele's bil fullpropad med brylar såsom håv, tält, hinkar etc. hade vi en strålade dag i samma park som vi besökte igår. Så här borde det vara varje dag. Fantastic. So, I'm very pleased with the day to day, brilliant is the word.

Har kikat i en bok jag köpte igår som bara gör mig så inspirerad och festivalsugen. 'Festival Annual 2009'. Gash, de största, fränaste och bästa festivalerna i Great Britain. Oturligt nog har några av de ballaste såsom RockNess och Download redan passerat, T-In the park funkar nog inte riktigt heller. Men, det är festivaltid ända till September så efter att ha kikat i boken, suckat längtansfullt och skrattat åt dokumenterade galenskaper, kom vi fram till att minst en festival måste klämmas in sommar! Så, vi kommer ha fullt upp banne mig! Och inte mer än rätt, sen blir det till att börja spara till nästa sommars festivaler, för RockNess hade varit rätt nice. Ja, för att inte tala om Download och diverse.

Grymt lajbans.

Så några planer för i sommar är då följande:

Min och Sannas fantastiska resa.

Camping med Adele nånstans.

Gala Day! Åh Sanna säg att du vill (:
.
.


Sannajagvetattduvill!!! (;

Sen blir ALTON TOWERS i september, yikes så skoj!!

Förhoppningsvis en festival då.

Plus massa andra grejer :D

Åh, tråkigt är det sista jag kommer ha. Men jisses, för att inte tala om alla festivaler i Edinburgh, international film festival börjar nästa vecka och sen är det Fringe mm. resten av sommaren.

Och nu i The Borders så är det common riding going on,så på fredag drar ev jag och Anna till Selkirk för att titta på det.
Är alltså tonvis med ryttare som marcherar över fält eller genom byar, ja, lite överallt. Ska vara rätt mäktigt iaf. :)

Så vad jag behöver göra nu är att ringa och boka tid för klippning innan håret trillar av... Eller imorrn blir det ju, nu är ju sent.

L hittade dajmcookies till mig :*

Fan vad saker och ting kan vara gött ibland !

Ni ska veta att jag tänker på er ofta där hemma :) mormor och morfar, lilla mysiga familjen! Till och med Jocke är med en kant (;

Familjen Magntorn och Christensen och Jurvanen :)

Frits och Lajs!!!

Semi japanen D!

SH!

Lilla familjen Elofsson!

Ja, ni hajjar grejen va :9

Men det var allt för idag!! Vi hörs så småningom igen.

Och vill någon komma och häls på, så säg till! :)

STORKRAM TILL ALLA MED CAPS LOCK DESSUTOM. OSV.

Harefett, cheerios!!  


Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Yo Jannipanni! Skulle bara säga att jag fick ditt mail :) Och jag hänger med på allt! Jag vill hitta på en massa skoj, dans,festivaler, hela kittet! Förresten vad är the dungeon? Och som sagt det e ju midsommarafton på fredag när jag kommer :) Så vi får väl fira på något sätt tycker jag ;) Längtar ihjäl mig! Ska bli så satans roligt! Pöss på dig knasboll! <3

2010-06-16 @ 12:01:31
Postat av: Janni

Asbra Söderman!

Vi ska ha världens lajbans! :D



The dungeon finns lite varstans, men går ut på att man går på en småläskig rundvandring :)



the-dungeons.co.uk



cool grej!



Pöss och kräm!! <3

2010-06-17 @ 11:22:40
Postat av: Sannapanna

Hmm, småläskig? Jag tycker att det verkar vara asläskigt! Men jag e lätt på!! Läskigt gillar vi! ;) Pöss<3

2010-06-17 @ 15:35:20
Postat av: Frida

Ååååh, jag saknar dig med! Jag jobbar för FULLT (85% kvällsvikariat) fram till i slutet av Augusti... Och efter det så börjar jag förhoppningsvis plugga, men någon helg ska jag nog klämma in att åka till dig skarru se! Puss och kramis <3

2010-06-18 @ 16:05:12
Postat av: Janni

AAAAsball Sannas, då fixar vi det!! :D



Åh Frits!!! Jisses ja, fullt up!! Tur att du har massa att göra dock! :) Lajbans! Vet du exakt vad som kommer utgöra dina studier? :)

Det hade varit så jävla trevligt!!! :D pussar och kramar <3

2010-06-18 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0