SNOWing

Jah. Nu har jag iaf försökt mig på mobilbloggandet minsann. I ett par snäpp här under. Kanske kan vara nyttigt att kunna bruka när internet behagas vara frånvarande.

Jaja, inte långt kvar nu iaf. Och jag är spänd som fan. Inte nervös dock, men det trillar väl in mot slutet.
Ett litet potpuri av stress, förväntan, en aning ledsamhet, och ja ännu mer förväntan, och lite glädje på den med. Ungefär så är det nog just nu. Awseome.

Ska väl försöka vara dupermega produktiv nu här. Har en ball liten lista att pricka av.
Jag har hur som helst kommit på vad jag ska ge min lilla värdfamilj.
Tösen får en pysselbok och ett litet gosedjur och päronen får hembakt bröd, hemgjord marmelad och chocolate. Känns som att det blir bra tror jag :)

De svararde på mitt mail häromdagen och bifogade världens sötaste bild där lillflickan och pappsen byggt en stor snögubbe!
Fy så spännande. Jag tror detta kommer blir göörbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0