Seriously!?

Jaha. Nu är tiden knapp. Och hur ligger det till med packningen egentligen!? Hm, kanske man borde ha koll på just nu.. Men den ser rätt packad ut, kanske räcker?

Hua, jag är inte så glad som jag borde, jag är trött och sjuk. Jag som planerat att vara frisk till idag. Men näh, så ville det inte gå till. Och jag kunde ju inte sitta still heller, vem skulle gått mina ärenden eller träffat mina människor som jag liksom var tvungen att krama om innan avståndet ökar bortom fysisk kontakt. Hm, dilemma.

Idag blir det semlemumsande. Det gör en lite gladare, kanske.
Sen strular internet och anitvirus program så det räcker och bli över. Så jag skiter i skype. Inget funkar just nu ändå.

Min familj hämtar mig imorrn på tha airport a la Edinburgh, nice. 

Nej inspirationen vill inte riktigt falla på plats, dessutom sitter jag på min syster, vilket är rätt obekvämt. Ja, vad göra åt saken? Snyft.

Sista inlägget i Sverige åtminstone.
Score på den!

Nej nog nu, saker och ting blir så mycket bättre snart. I promise.

Ha det så bra!

See ye in Scotland next chat!

Kommentarer
Postat av: Karin (Magntorn alltså)

När jag skriver detta är du ju framme! Hoppas allt blir jättejättebra! kram från oss

2010-01-15 @ 17:19:03
Postat av: Janni

Ack, tyvärr gick det inte så väl! Men tack ändå! :)

2010-01-16 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0