If this is the dream, when will I awake

Men hallå. Ser ni vad det står till höger eller? Två dagar, och jag kan ju räkna så pass bra att jag hajar att det inte är särskilt många dagar.

Fast stressen har lugnat ner sig en aning faktiskt. Jag har träffat folk, ska köra ihop mig med att par till de närmsta dagarna här, har börjat packa idag. Plockat ut det mesta faktiskt. På torsdag blir det dock kontrollvägning och dylikt.

T h i s   i s   s o   u n b e l i e v a b l e

Vem bestämde detta liksom!?  Ah, jag var det visst.

Har börjat fundera lite nu, och tankarna går några år för fort, men jag kanske ska dra till Nya Zealand efter Skottland, det hade varit döhfränt.
Ja. Den tåls att tugga på lite.

Juste, vart hos tandläkaren i måndags. Fick höra att jag kommer ha juniorställningen rätt länge med tanke på mitt tidigare överbett, tusan, men tvåhundratusan om tänderna skulle få för sig att vandra tillbaka! Hursom, jag fick ingen ny tid, bara en försäkran om att jag kommer kallas, förhoppningsvis, någon gång innnan september. Vilket passar mig rätt umärkt med tanke på var jag kommer befinna mig fram till september det här året.
Och nu när jag vet, med största säkerhet att jag inte ska till tandläkaren (vilket jag egentligen räknat med från början), så är chansen föga trolig att jag kommer åka hem till Sverige över huvud taget förren till sommaren. Vilken lättnad som installerade sig.

Mer besök till mig alltså!!

Jag har samlat adresser som tok nu känns det som, ska försöka förhålla mig så mycket som möjligt till snigelpost. För det är ju mysigt att få brev direkt i postlådan! Vill du få post? Gimme ye adress.

Ja, så ser det ut idag alltså.

Slänger väl inte ett sista "svenskt" inlägg innan jag drar.

Hajs. Haricot verts, stavning rätt? Kände för att skriva det.
Och ja, jag är nog lite knas på riktigt.

Men nu, mer té åt folket!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina bilder du har tagit. Jag förstår att du trivs. Vi ser verkligen fram emot när vi skall komma. Puss och Kram från mamsen

2010-02-04 @ 18:26:33
Postat av: Janni

Sötemamman!

ja, det blir fan bra det :)

2010-02-16 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0