Hm, Somethin went terribly wrong..

Indeed. Gick och lade mig runt 10 torsdag kväll, skulle ju ändå upp kl 4 följande morgon. Hade känt mig lite funny under dagen, dock inget jag kunde sätta fingret på.
Runt 12, halv ett, vaknar jag och går ner och sätter mig på toaletgolvet. Här spenderar jag säkert en spännande halvtimme innan jag böjer mig över toaletten och kastar upp. När det är överstökat känns allt mycket bättre, men jag tar för säkerhetens skull en spann med mig upp. Runt halv tre känner jag hur uttorkad jag är, så jag går ner och dricker lite vatten. Sedan hinner jag upp till mitt rum och lägga mig i sängen i två sekunder innan allt kommer upp igen. 
Vaknar sen när det är dags, kan inte äta, knappt dricka. Vi bestämmer oss för att avvakta och ta det senare tåget. Under tiden vilar jag och kommer fram till att jag klarar det. Ungefär 10 min innan vi ska köra spyr jag igen och beslutar mig för att stanna hemma.

Ringer min kära familj och förklarar läget, the understand. Och spenderar hela fredagen i sängen.
På kvällen har jag 39 i feber. Inte kul.

Idag känns det mycket bättre. Ingen feber och jag har ätit två rostade mackor!

Flyger förhoppningsvis på måndag istället. Och just därför ska jag gå och lägga mig igen.

Cheers.    

Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Men nej! Fy vilken otur! Så typiskt alltså. Hoppas att du blir bättre snart iaf:) Kärlek till dig<3

2010-01-16 @ 12:59:29
Postat av: Janni

Eller hur! Mer än sällan är jag sjuk, så passar det på att driva mig till vansinne nu :(

Thanks! :) <3

2010-01-16 @ 20:00:01
Postat av: Magntorns

Stackars dig men vilken tur att du valde att stanna hemma. Inget vidare att bjuda värdfamiljen på vinterkräksjuka eller något i den stilen. Hoppas allt går bra nu!

2010-01-17 @ 17:33:13
Postat av: Tuss

Nej, fan vad jobbigt :(

Men det är kanske nerverna som kom då ??

Håller tummarna för dig på måndag <3

2010-01-17 @ 21:19:45
URL: http://zand3r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0