Alive and kickin!

Hah. Okey, this will be very briefly, but I just wanted to make som noice to show that I still exist. Caus I do, I assure you.

Återkommer imorgon med full rapport om min första skotska vecka och mååånga bilder. Eller, ja, några stycken iaf. Kanske mer än tre.

See ya :)

Och för er som råkar vara my parents, I got som info for you:

Så här ser en dag ut, så nu ser ni när det är bästa att ringa, och förresten, idag dog batteriet på telefon, just so you know :)
Juste, har även fått en skotsk mobil, så ni som känner för att få det numret, let me know somehow please. Thanks.
Right, tider om dagarna (alla tider är ca-tider):

07.45 - uppstigning, frukost etc.
08.40 - promenad med Anna till dagis
09.30 - hemma igen, eller ute på vandring. Hursom, ledig tid efter avlämning på dagis (som börjar kl 09.00)
11.15 - promenad till dagis för att hämta Anna. Vad som helst kan hända fram till nästa tid
16.30 - inte klar för dagen, men det är dags för 30-45 min barnprogram, vilket jag inte måste närvara vid till 100 %
17.15 - Mummy hemma från jobb, jag = ledig.

Så, här kan man då lista ut när det är bäst att höra av sig till mig, om man nu känner för det. Personligen skulle jag rekomendera förmiddagen på min lilla lediga stund, för då är jag ju även ensam hemma och gör allt eller inget. Sen är man välkommen att ringa hemtelefonen, för den svarar jag i om det skulle ringa när ingen mams eller papps är närvarande (alltså förmiddagen).

Sen vill jag försvara mig med att alla mina telefoner (alla två) är inställda på ljudlöst och jag har dessutom inte dem på mig exakt hela tiden, vilket resulterar i sisådär trettiotusen missade samtal. Men, nu har ni lite tider här, så förhoppningsvis ska det väl lösa sig. Alltså, ni kan ringa min svenska mobil (don't worry, jag ska fylla på med lite slantar där), min skotska mobil eller hemtelefonen. Do as you wish.

Och när det gäller mig så är jag happy och cheerfull, allting känns bra. Veckan har flugit förbi och jag tror inte att jag kommer åka något långt iväg på en stund.
Men som sagt, återkommer imorrn. Kanske dags för lite sova.

Cheers!

Ah, ovannämnda är såklart skotska tider, så ni som bor i landet Sverige måste flytta fram en timme. Alltså 07.45 = 08.45.

Kommentarer
Postat av: Sannapanna

2010-01-24 @ 12:48:59
Postat av: Sannapanna

Shit vad roligt att äntligen få höra ifrån dig! Har tänkt på dig jättemycket, undrat hur du har det egentligen. Härligt med lite info om ditt liv i Skottland:) Ser fram emot fler uppdateringar, bilder och sådant skojsigt:) Kärlek till dig<3

2010-01-24 @ 12:51:01
Postat av: Janni

FavoritSannapanna! <3 :D Ja nu jäklar ska jag bomba med info och bilder, var dock beredd, jag orkar inte skräddarsy något till bloggen här, utan klipper helt sonika in det jag skrivit om kvällarna, vilket även innehåller rätt mycket svammel och skitsnack, så du får försöka sålla ut de bra och informativa bitarna ;P

2010-01-24 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0