27 Januari

27 Januari. 2010. Onsdag’

Idag har det varit en städdag. Tog tag i vardagsrummet, lilltoan och hallen. Produktivt! Sen glömde jag dock lilltjejens ryggsäck i morse, men det gick ingen nöd på det som tur var.

Under dagen kom solen och som mest hade vi vid ett tillfälle 9 härliga grader. När jag hämtade upp henne på dagis, så gick vi på en promenad. Förbi kyrkan och tittade på den där bron och sedan upp mot Town Hall. Resultatet av denna vandringen blir att vi förmodligen kommer gå och äta lunch på caféet imorgon. Blir ju lite småmysigt och sen är muffinsbak på fredag.

Till kvällsmat vart det iaf en supergod indisk gryta med curry, kokosmjölk, kyckling, linser, ärtor och sötpotatis. Svingott det med kan jag säga.  Banne mig. Maten är finnemang, alla dagar! Galet egentligen, för jag är inte ett särskilt stort fan av ärtor. Men här verkar de slinka ner rätt okej ändå.

Ah, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva just nu. Men återkommer väl någon gång skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0