Snowman

Haj.

Tänkte lägga upp lite bilder här nurrå, från the longwalk i söndags. Rätt härliga bilder faktiskt. Kommer gå den rundan regelbundet framöver. Det är en underbar sak, jag kan gå vartsomhelst här, grymt promenadvänligt. Näh, det ska bli skönt när jag fått tag i ett par ordentliga joggingskor. Behövs nog en dos vår då också.

Häromdagen fick jag träffa en tjej (23 år gammal) som jobbar på dagiset ibland och nu även lite som nanny till Uan och Rory. Vilket är riktigt härligt, en ung människa bara ett stenkast bort! Så vi ska väl ta och hitta på lite grejer fram över :)

Onsdag idag redan, kan ni haja!
Igår var det en svår dag för Anna, inte ett dugg samarbetsvillig och jag blev skapligt trött på henne. Men alla har ju sina dagar. Får se vad vi hittar på idag, vill egentligen städa, mest för att få det överstökat.
Igår var jag grymt trött. Och samtliga typer i huset här har nu dragit på sig en´smärre förkylning, typiskt.

Jaja, allt är bra annars. Började måla igår, DET var bra.

Ålright, pics följer.

Ha det fint!





























Kommentarer
Postat av: Mårtensson

Riktigt fint du har det där Janni:) Du slipper också de mängder snö vi har just nu i Skåne, lyckos! Hoppas allt är bra! Puss och kram<3

2010-02-03 @ 20:53:01
Postat av: Anonym

Verkligen! Wish I could show you! :)

Haha, inte mycket snö här nej :P.

<3

2010-02-16 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0