1 2 3 Blastoff !

Haj again.

Läggdags just nú för Anna barnet.
Åh det blir så kluvet när hon inte lyssnar på mig.

Hursom, nästa vecka är det mid term, alltså lovvecka. Så Annatösen kommer vara hemma med mig på heltid. Lite skönt på ett sätt, inga tider att passa och man kan hitta på lite mer omfattande och spännande prylar att göra. Smärre löneökning den veckan? Ja? Nej? Tror det icke.

Har iaf pratat samman mig med lite folk och kommit fram till att vi ska luncha på kafét nästa vecka med Tallulah, dag okänd, och på tisdagen så blir det äventyrsdags för oss och Ewans nanny. Så det blir nog en bra ball vecka!

Idag har det varit en busy day. Heh, vilken dag är inte??
Nej men. Lämna barn på nursery, förmiddagsfika med Rory och nanny (jag lover att ta reda på vad hon heter snarast!!), hämta Anna, stanna vid lekparken (apprx 1 h), käka lunch, städa (damsuga, moppa) hall, lounge och lilltoan, ut på en småvandring (1 halvtimme?), barnprogramsdags - fixa mellanmål, städa undan i kök och sätta igång diskmaskinen. Ja och sen var det ju middag och nu sitter jag här.

Juste, snö idag när jag vaknade, men på vägen hem med Anna var det döhskönt ute! Ni kan inte haja vad varmt, jag var tvungen att ta av jackan (under fanns fleece och tröja) så härligt att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen (till slut gick vi hem dock). Solen höll i sig hela eftermiddagen, därav vår lilla eftermiddagspromenad. Fullkomligt underbart, bilder därifrån kommer så småningom.

Nej, jag är starkt motiverad att se Avatar i helgen, lutar mycket åt det hållet faktiskt. Ah vi får se vad som händer, spännande ser iaf utkastet ut att vara!

Och jag då? Jag är happi, här är fint, alla är trevliga och jag då sannerligen inte riktigt ta till mig sanningen att jag är inne på min fjärde vecka. Det flyter på, as good as ever.

Och ja, så fort jag kommer iväg till Galashiels ska jag fixelifixa med post och dylikt så att brev och paket äntligen kan få strömma in/ner i era brevfack/brevlådor.

Och käraste käraste Momma, tack så hemskt mycket för det supersöta brevet!! Gladaste alla hjärtans dag kram på er med :) <3

Något annat? Något ni vill? Säg till.

Och nedan följer lite bilder från min promenad i söndags.

Aight, det var nog allt jag hade att tillföra idag.
Over and out.






Kommentarer
Postat av: Louise

Alltså, så underbart fint där ser ut. Saknar dig!

2010-02-12 @ 00:58:51
Postat av: Janni

Visst är det fint!



Åh miss you to!



Consider yourself mailbombed soon ;)

2010-02-15 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0