See you tomorrow, Sweden.

Helgen var ball, jag är en värdlsrekorsbrytare!
Och veckan har gått kvickt till.

Ut på drinkkväll med Rachel och Klara på måndagkvällen, intressanta diskussioner där!

Har inte så mycket att tilläga egentligen.

Kommer till Sweden imorgon, första gången på ett tag. Och ska får träffa söta flickor i Malmöstad :*

Sen blir det slapphelg hemma hos lilla familjen. Goa ni är.

Och jag har varit här i över 100 dagar nu. Det ni, 18 Maj - 4 månader.
Tiden går undan, men det händer en del.
Sannasöt kommer i slutet av Maj! Och innan dess blir det föhoppnings husvagnen med Adele och co.
Kursen min går bra, så småningom får jag nog kläm på gramatiken.

Men, Annatime.

Ses imorgon Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0