Dance & Bake


Jupp. Idag blir det bak, muffins med chokoladebitar. Ja, det är så vi vill ha det!

Meene, till andra saker. Meet-up mötet i onsdags gick bra, träffade massvis med trevligt folk. Dock kan jag erkänna att det var lite för stimmigt för min del, kände mig lagom utmattade på vägen hem. Vi snackar 40-tal people här. Men Ghillie Dhu var en fin bar, everyone in the staff wore kilts. So, nice place. Och nytt var det också. Och det var folk i alla möjliga åldrar, kände mig rätt yngst. Men trevligt var det, blir ju att träffa fler av dem ikväll igen see.
Träffade en amerikan, Teri, från San Francisco. Det känns udda att prata med amerikanere, tänker på dialekten då. Sådana finns ju bara på film. Hon pratade nästan som Cameron Diaz, om man ska vara petig. Jaja, 34 år, såg 10 år yngre ut och var trevlig som få.

Funderade på att dra till Gala på söndag och se how to train your dragon, men det är en rätt fränt grej på gång i huvudstan som hålls av samma meetup grupp jag besökt hittills. Ett världsrekord kommer att slås och BBC kommer att vara där, jag är jävligt sugen på att dra dit faktiskt. Inte ofta man får en sån här chans.

But first thing's first. Ikväll sörrni, ikväll börjar det hända grejer! Ska på min första Ceilidh ikväll. Grymt mycket människor har signat upp för att komma, över 140 pers så  det kommer bli sanslöst busy, men roligt räknar jag med! Så kommer få träffa lite av folket från i onsdags + fler. Så ikväll blir det dansa'av. Sen har jag hört att en hel del kiltar kommer närvara, och det är ju alltid trevligt.

Så det är väl så det ser nu ut nu :) Busy week indeed.

Annars är allt fett! Peace och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0