Ceilidh

Jag skojar inte, detta var något galet skoj. Fasan vilken rolig kväll jag hade! Vart så surt att jag var tvungen att dra tidigare för att inte missa sista bussen. Så många olika danser och så förbannat kvickt, men riktigt roligt, catchy musik och härliga människor. Ingen liten grupp heller, sisådär en 140 pers, minst. Hölls i Edinburgh Academy, Dining hall. Men så jäkla fräckt alltså.

Så alla som nånsin kommer att hälsa på mig här, jag ska göra allt som står i min makt för att tvinga mer på en Ceilidh. Typ världens bästa motion dessutom.

Idag har jag varit ute och gått i 2 1/2 timma, fint med tea, scone, muffin on the top of a hill, och varmt fasan var det också. 22 grader i skuggen vittnade en termometer om, den andra sa 17. Men ack, så fint.

Så nu har jag organiserat ihop, kollat upp bussar inför imorrn (världsrekordsförsök). Ska bli riktigt riktigt spännande. BBC will be there and a "hunky celeb" will open the event. Detta inträffar 11 AM Skotsk tid. Så ni vet.

Ska försöka plugga lite nu med, för det kan alltid vara bra.

Ja, allt är lajbans och så vidare.

Och ja, bildbevis finns visst. Lila schalen är miiin. Så det torde det inte vara svårt att gissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0