To Town! 1/9 - 2008

Kvart i 6 den här morgonen så satt man i bilen. Vi skulle köra Sarah till bussen. Väl där sade vi hej då. Usch, jag gillar inte farväl, Känns så hemskt att vår lilla volontärgrupp splittras bit för bit. Alla vart iaf okej. TH hade sovit bra osv. Vi fick vänta en del under morgonen och till slut drog vi till köpcentret och satte oss för att käka frukost. Det vart faktisk mysigt. Jag åt chicken majonaise sandwiches + lite pommes, tomat och apelsin/mango juice. Mums! Efter det drog Ben för att se till bilen. Carro och TH drog för att kolla någonting och jag och Fabian drog till internetcaféet. Det var dock stängt så vi gick och kollade in andra prylar. Till slut öppnade det och vi kastade oss över datorerna. Fy tusan vilken abstinens jag hade och fantamej att det sega internetet inte gjorde saken bättre. Damn, Hotmail, msn, bilddagboken, helgon, inget fungerade! Det enda jag lyckades komma åt var Arena. Yey, det enda jag kan kontakta nu är skolan. För tusan... Jag hade tålamod i en kvart sen drog jag vidare till Carro och TH. Jag köpte ett par kortbyxor.

När vi kom hem igen så gick jag och lade mig. Sov djupt i en timme tills TH kom och sa att det var lunch. Efteråt så diskade jag igen.
Gay var på jävligt bra humör idag, riktigt nice!
Sedan försökte jag skriva lite och redan vid tre var det dags att åka ut. Innan så hade jag också visat våra betygspapper och allt från skolan så att hon fick tittat på det. Verkar inte vara några större problem där inte!  En av de andra tjejerna ska kopiera det imorgon i stan då de andra tomtarna glömt sina hemma.

På ronden hittade vi alla lejonen igen. Jag skötte telemetryn och Carro datan. Det var en riktigt klassisk scen, som man föreställer sig. Alla lejonen på en gul äng och badar i solen. Jättefint! Jag fick nog några bra bilder på Shaka banne mig.
   När vi kom tillbaka så skrev jag lite till innan det var käk. Danielle hade gjort wokgrönsaker med fisk och nudlar. Vart faktiskt mumsigt!
Eftersom att jag diskat vid lunch igen så gick jag och skrev en stund innan läggdags. Caroline mådde inte bra den här kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0