To Do List - uppdatering

Lite har ju faktiskt utvecklats sedan en kort tid tillbaka, tänkte då att jag kan lägga in en uppdaterad lista med fler avklarade och tillagda punkter.

(x) - Fylla i anmälningsblankett
() - Få ett ifyllt "charachter reference" - fd. Mentor
() - Få ett ifyllt "childcare reference 1 - L & H
() - Få ett ifyllt "childcare reference 2 - N & M
(X) - Kopia av passfoto x 2
() - Fotocollage
(x) - Polisutdrag
() - Friskhetsintyg
(X) - Boka tid till hälsoundersökning - Får kallelse när de har tid med mig
(X) - Fyll i och skicka in blankett för att få polisutdrag - 24/8
(X) - Maila mentor
() - Prata med N & M för mer "arbetserfarenhet"
() - Skriva ett personligt brev
(X) - Betala för polisutdraget - 27/8
() - Skicka efter foton
() - Ta kopia på betyget från Sydafrika
() - Barnvakta N och N, toesdag
() - Barnvakta N och N en gång till
() - Ta kontakt med B om barnvakteri
() - Skicka anmälningsblankett, kopia på passfoto, referenser x 3, polisintyg, friskhetsintyg, fotokollage, 200 :-, betyg från Sydafrika, personligt brev. (ev. skickas P- och F-intyget senare) 

Ja, så ser det visst ut just nu.
Jag fick iaf mitt polisutdrag igår, riktigt härligt! Och började för ett par dagar sedan på mitt personliga brev. Ah, det blir nog bra.

Vad tycks förresten om nya designen, nu är jag nog skapligt nöjd, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0