Slutsats..

Ja, då var äntligen dokumentation av min resa till Sydafrika upplagd, sisådär ett år senare.

Jag är nöjd med resan och glad att jag gjorde den, det var en helt fantastisk upplevelse och jag har många fina minnen med mig. Dock vill jag nog ge ett tips eller två till er som också funderar på att åka iväg som volontär såhär. Tänk efter noga, klarar ni att vara iväg så länge utan familj och vänner? Det jag vill poängtera är att jag var 17 när jag åkte, vilket kanske kan vara lite väl ungt för en sån här resa. Men tja, man härdas ju.

För mer intresse se Contemplation på bilddagboken.se och titta på agusti-sept -08 så hittar ni alla mina fina bilder där.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0