Datadadam

B-day, lagom spännande. 19 år liksom. Tja, det går över. Imorrn är det fredag!

Satt och passade småtjejerna i tisdagskväll, de låg och sov så det var ju inte jätteansträngande. Har två, eventuellt tre pass nästa vecka med. Känns toppen bra! Jag pratade lite med modern i tisdags innan jag gick hem och hon undrade vad jag skull hitta på sen och jag berättade om au pair planerna till England varpå hon utbrister att hon varit iväg som au pair ett år i England. Fantastiskt det ju! Så hos familjen B ryms ju allt jag är nöd av att veta. Fantastiskt :)

Annars så är det rätt lugnt. Får väl ta lite kontakt med folk snart så att jag får in alla references.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Tiina

Grattis på födelsedagen :D hoppas du haft en super bra födelsedag :) kram!

2009-09-10 @ 18:14:47
URL: http://scraaat.blogg.se/
Postat av: Janni

Tackar så hjärtligt kära du!:D

2009-09-11 @ 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0