Scratching the Surface

Hejsan hoppsan igensan!

Jag är riktigt off den här veckan, humöret flyr åt helvete och jag inte hitta det någonstans, inte alls roligt, det är ju nu man ska vara sinneslöst glad :(
Iofs är jag ju lite glad, åtminstone just nu.

Nästan alla juliga klappar är införskaffade, ena riktigt fräna grejer med! Det är ju störtRoligt att köpa klapps, hade man haft oändliga resurser dessutom, då jävlar i mössan säger jag bara!

Nåja, det var inte det jag ville påpeka.
Jag har mailat lite med förmedlingen nu, men det verkar inte blir bättre, resultaten är ju att sitta här på rumpen och snällt vänta på något kanske trillar in. Nej, det orkar inte, jag vill pyssla med kontakter nu! Så ja, jag gjorde det, jag skapade en användare på aupair world nu, får vi se om jag något napp. Sen funderar jag också på att skicka till Swedish connection. Men det är ju allt pappersarbete. Fast det lär ju ändå ta någon vecka innan jag fått ihop allt sånt därnt, så om jag kanske fått tag i nåt najs privat innan så är det ju skitsamma.

Nåja, inga negativa tankar, de kan dra åt fanders! Jag ska åka, så är det bara, den som tror nåt annat kan slicka en filt. (En stickig sådan!)

Hejhejehj
^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vågar faktiskt mig inte på privat, känner att jag hellre vill gå den lite mer säkra vägen, och just nu känns det mycket bra. Visst, det tar ett tag med pappren att skriva men gick ändå rätt fort. Jag skickade in alla papper förutom hälsokontrollen och polisregistret, det är mer för att en del familjer vill se det. Men man kan ju prata med Marie (hon som har förmedlingen) om man har några frågor.

2009-12-13 @ 18:28:08
URL: http://sara04.blogg.se/
Postat av: Sannapanna

Det löser sig snart ska du se Janni :) Du kommer hitta en superdupermysig familj! Och vart du än åker så kommer jag och hälsar på dig i vår ;) Och du, vad var det där sista med att slicka en filt, haha! Läcker e du :) <3

2009-12-15 @ 17:11:43
Postat av: Sara

Ojoj, det var då inte dåligt. Du är snabb =)

Får hoppas det finns kvar familjer som vill ha från Januari, annars kanske du får komma iväg februari eller så =)



Jajamen, bokade flygbiljetterna i förrgår, åker den 12 januari. Så nu är det bara att vänta och sen planera vad man ska ta med sig. Blir mycket man får lämna bakom sig

2009-12-15 @ 17:20:12
Postat av: Gangsterpandan

Auw, SötSanna :D Ja får verkligen hoppas det!

Du kan va läcker :*

2009-12-16 @ 14:11:42
Postat av: Sara

Är ju inte så långt kvar till Januari så många är ju i full fart att söka.

Men man kan ju isf satsa på att kanske komma iväg februari eller så.



Det blir nog det, men man får se det som att man lämnar sitt vanliga liv bakom och skapar ett nytt :P

2009-12-16 @ 17:36:43
URL: http://sara04.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0