Torsdag. 28/8 - 2008

Idag tänkte jag att jag skulle vara duktig och snacka bara engelska. Gick dock inte så bra, bara lite.

Jag skötte telemetry idag, gick la bra bra förutom att lejonen inte var så samarbetsvilliga. Vi fick inte syn på någon av dem. Dock så såg jag äntligen några eland, en öron och lite annat.
   Vi tog kaffet någon annanstans idag. På samma ställe som Ben visade scorpio på himlen. Här började det dillas om någon poo-spitting contest. Ah, just det, tryck in en impalalort i truten och försök spotta så långt du kan sen. Jisses, haha.
   Kom tillbaka lite tidigare idag. Cirkus halv 10 eller nåt sånt. Ben och Gay har nämligen dragit till stan för att fixa med bilarna. Under tiden är det tänkt att vi ska städa. Orka! Men det måste göras.
   Jag hade dessutom tänkt ringa om krüger idag, men de enda två sydafrikanska mobilerna drog nyss. Jag får la ta det senare. Men det måste göras idag.
Nu ska jag markera djur jag sett i mit exemplar av South African mammals, efter det, skriva ner det jag behöver inför krüger samtalet.

Mams skrev idag också, the all miss me! Shit pommes, bara 13 dagar kvar. Hm, jag kommer faktiskt sakna stället en aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0