Satrday nr 2. 23/8 - 2008

I morse ar det Ben som körde så jag skötte sökningen. Det gick bra.
Det är ganska roligt, Jack (britten) har varit här i minst tre veckor samt att han var här förra sommaren också, och ändå sköter jag kartan bättre än honom. Hm...
   Vi hittade snart Mica och ungarna på den, numera, vanliga mahoed koppien. Eftet det försökte vi leta upp Selati och Shaka som var väck. Så efter att ha jagat runt efter dem ett par timmar så hittade vi till slut ett kill, där även Shaka befann sig och kalasade lite på benen. Gamarna var sanslöst många och festade på en död kudubocks kvarvarande ben.

När vi kom tillbaka så tvättade vi tre. Riktigt skönt att ha det gjort. Jag kikade även på mina batterier som suttit och laddat ett bra tag nu och jag misstänker starkt att de är färdigladdade. Underbart, så nu har jag klarat av min tre-punktslista. Tror inte att jag har mer att göra nu. Jag duschade igår och har laddat telefonen lite idag.
Telefonräkningen är nu uppe i hutlösa 560.34 kr.
   Många av folket badar nu, de har fyllt den lilla 2 m i diameter poolen här. Men jag orkar inte. Jag sitter hellre här och lyssnar på musik (just nu . Magnum - We All Play The Game). Tror att jag ska fortsätta läsa i Dan Browns Gåtornas palats, den är rätt bra.
   Förra lördagen var det städdag. Men Gay har inte sagt något hittils.
Jag tror att vi ska till bushbaren ikväll. Ska bli så underbart. Hoppas att det är pizza ikväll, vill så gärna ha det. Hoppas vi kommer snabbt iväg.
Nej nu ska jag nog läsa lite.

Krüger känns föresten tveksamt. Fransmannen har ännu inte ringt Bush-bug. Aja, vi har två tillfällen till på oss.
- Vi ringde, blir inget.

Jag rev mig på kvällsronden. Lejonen var läskigt nära igen. Men lyckligtvis satt jag inte längst bak.
   Det var roligt på Mahlahla igår. Åt deras burgare med samma namn (bacon, svamp mm.). Britten limmade på portuguisen.
Gick och lade mig direkt när jag kom hem. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0