Free day. 25/8 - 2008

Sov supergott inatt. Vaknade lugnt ett par gånger. Började till sist läsa.
Allt bröd var slut så vi gjorde pannkakor till frukost. Vart faktiskt supergott!
   Läste sedan ut Gåtornas palats. Den var lika bra som övriga han skrivit. Efter det ritade jag lite, jag har återkommit till monsterspåret. I like that.
Idag är det dessutom Bens födelsedag, så ett par av tjejerna här försöker knåpa ihop en kaka av något slag. Resten sover eller bara solar.
Det skall bli så skönt att åka till stan imorgon.

Jag hade en märklig dröm inatt, dessvärre hade den med resor och volontärarbete att göra.

Käkade lite pasta innan och skriver nu här. Försöker komma på vad jag ska göra.
En sån här dag vill jag bara ringa hem, men det är ju så förjordat dyrt. Jag blir lite arg när jag tänker på det. Men imorgon får jag förhoppningsvis tillgång till en telefon, åtminstone internet.

Läsa, skriva, rita, rita, skriva, läsa. I don't know what to do really.

16 dagar kvar.

17.40
Ingenting har hänt det sista. Vi diskade och sedan spelade jag kungen och harpan. Jag spådde mig också. Satt i fiosofirummet på golvet. Det är ett bra rum. Jag hade t.o.m. glasögonen på mig. Sedan dess har jag lyssnat på Magnum.
  
Till kvällsmat fick vi chili con carne (utan chili..) och potatismos. Intressant, men det slank ner det med. Efter maten bjöds det på kaka som Danielle och Vicki lagat utan recpet. Den vart supergod!
Jag diskade.
Gick och lade mig hyffsat tidigt, riktigt skönt. Sov dock lite konstigt. Det var varmt så jag vaknade flera gånger och vände och vred på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0