First day off. 17/8 - 2008

11.52

Vaknade runt halv 11 och lade märke till den galna blåsten som man knappt trodde kunde uppstå här ute.

Papps ringde runt 11 men jag skulle fixa frukost så jag ringde dem senare.
Vart skönt att få prata lite med hemmafolket.

Sitter nu här och skriver, de andra är här + Theo, Jack och Fabian. Alla chillar.

Så nu har man hela dagen framför sig utan någon större planering. De andra tjejerna tittar på film. Jag ska nog läs en stund nu, fast då lägger jag mig i min varma och mysiga sovsäck.

Toppendag igår. Noshörningar FTW.

- Paus

-Forts. (13.29, 19/8 - 2008)

Den här dagen var egentliden katastrofalt deprimerande.
Dagen förflöt utan större mening och kvällen började med att vi fastnade ute i Boma och pratade om känslor, depressioner och hemlängtan. Det var så skönt att få dela med sig av alla tankar och släppa på trycket. Med det dåliga vädret kom det dåliga humöret.

Jag var osocial hela källen innan, under och efter maten. Vilket var trist då 5 st skulle hem morgon därpå. Så när i var på väg att gå och sova så kom tjejerna för att säga hej då. Vi bytte hotmail och dylikt med varandra. Usch så trist med farväl.

Ja just det, vi tittade på Monthy Python idag, vart ju underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0