Äventyret börjar. 11/8 - 2008

Jag, min mamma och min lillasyster åkte lite tidigare till tåget så vi fick lite tid över att bara sitta och umgås. Pappa var redan där, han hade åkt från jobbet för att vinka av mig.
   Tåget skulle avgå från Kristianstad 10.23 men blev försenat till 10.45. Men det påverkade inte tiden avsevärt där på Kastrup. TH hoppade på mitt tåg i malmö och vi mötte Caroline på Kastrup ca 12.30.
   Smått förvirrade lyckades vi checka in vårt bagage och ta oss igenom alltsammans. Sedan köpte jag en smörgås och en cola.
   Vi drygade de två de två sista timmarna innan vi fick gå på flyget till London. Så nu sitter jag här på flyget med tjejerna, oviss om klockslag. Allt är trevligt än så länge men jag ser inte fram emot att landa på Heathrow. På cirkus 2 timmar ska vi hinna ta oss till nästa flyg. Men vi har en plan: av snabbt - fråga direkt - spring som fan. Jag hoppas bara att det hjälper också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0