26/8. 2008

Jag skötte telemetry på förmiddagen, gick bra. Vi hittade alla lejon på samma ställe. Sedan drog vi vidare mot ett par high points. Inga elefanten, men Cleo! Först på 2 sedan på 2 1/2. Efter det drog vi till stan, underbart!
   Till lunch åt jag paella, inte riktigt min favör. Första och förmodligen även sist gången jag åt det.
Tyvärr fick vi inte alls mycket tid i stan så jag hann inte besöka internetcaféet.

Nu är det Johnny Cash och chill, undrar vad vi får käka ikväll.

Runt 6-tiden hoppade jag i duschen, direkt när jag kom ut stormade Caroline till om att vi skulle åka 10 min senare. Snabbt fick jag dra på kläderna och packa in mitt blöta hår.
Gay var väldigt stressad och på väldigt dåligt humör (hon hade ursäktat för det under dagen).
Vi åkte till lejonens koppie, hittade dem, satt en riktigt dryg stund där och åkte sedan runt lite på måfå. Till slut meddelade Gay sitt illamående och vi drog hem.
Så trött som jag var denna kväll har jag aldrig varit, jag höll på att somna under turen... När vi kom hem gick jag och lade mig direkt och hoppade över maten. Jag sov innan kl 20.00. Så underbart. Jisses, jag kan knappt komma ihåg en enda gång när jag varit så trött. Vaknade ett par gånger. Jag och sovsäcken kommer inte riktigt överens hela tiden. TH och Carro väckte mig någon gång också. För övrigt sov jag nog hyffsat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0