Efterord

Så, det var det!

Jag hoppas verkligen att det var till någon nytta, det var trots allt tanken.
Har några saker som jag vill påpeka så att det inte blir några missförstånd:

- Steg-för-steg guiden har jag själv pusslat ihop efter egna erfarenheter och logik, självfallet behöver detta dock inte gälla alla individer. Vissa kan föredra att gå till väga på ett helt annat sätt. Dock kan detta funka som någorlunda riktlinjer om man har svårt för att organisera.

- Länklistan och infon om olika organisationer är också mitt eget påhitt, listan har jag alltså inte hittat och kopierat, utan jag har letat upp all information och sammanställt det på egen hand.

- Som sagt, bilderna är privata.

Det var nog allt jag har att säga. Guiden innehåller säkert en hel del fel och kanske inte passar alla, men så länge den är till någon hjälp för någon så är jag nöjd.
Tips och råd på förändringar i guiden tas gärna emot, dock återstår det att se om jag har tid eller motivation till att ändra/förbättra.
Konstareras bör att guiden skrevs år 2009, så om tio år (om guiden fortfarande finns kvar) så kanske saker och ting inte längre gäller. Om ni förstår min poäng.

Tack för att ni tittade in och lycka till på era äventyr!

// JanniR

Kommentarer
Postat av: Jackeline

jätte bra blogg!

2011-02-03 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0